Shadow of the Demon Lord

SotDLThese are dark times for Urth. A shadow creeps across the land to corrupt, warp, and destroy whatever it touches. As the light dies and darkness reigns, the world speeds toward annihilation. Is this really the end? Is it the apocalypse long foretold by prophets and madmen? Or is the end not so certain?

Perhaps. Perhaps not.

 

This entry was posted in Shadow of the Demon Lord. Bookmark the permalink.

100 Responses to Shadow of the Demon Lord

  1. CBC says:

    (se nyt materiale under SotDL folderen “The Tale of Crossings” i dropbox. Der ligger bl.a. beskrivelse af Crossings samt et bykort. Jeg har ligeledes lagt nogle kort over verden i roden af SotDL folderen og der er nu også en folder med et fillable charsheet og et mere detaljeret charsheet som desværre ikke er fillable).

    I befinder jer i byen Crossings. Men årsagen til hvorfor i er der vil jeg overlade til jer.

    Som udgangspunkt, lad være med at benyt tabellerne i bogen, medmindre i virkelig gerne vil det eller brug dem til inspiration. Form jeres egen character med personlighed, udseende, professioner og hvorvidt han/hun er rig eller fattig (det betyder også noget for hvilket bydistrikt i bor i).

    Eksempler til inspiration:
    – Har i boet i byen hele jeres liv, nogle få år eller er i lige ankommet til byen ?
    – Har i en academic profession studerer i måske under Caribdus i Wizard’s Peak eller har en kontakt i byrådet.
    – Hvis i kommer fra en baggrund som ganske almindelig borger, så bor i måske i Grievings (fattig) eller i Coins eller Purse (rig).
    – En kriminel baggrund er der også mulighed for…
    – Hvis man er mere til våben, så er der både Brown Cloaks eller Militia’en man kan have været eller er en del af.
    – Er man religiøs anlagt, så har alle trosretninger en plads i byen.

    I behøver ikke nødvendigvis at kende hinanden, men det styrer i selvfølgelig helt selv.

    Skriv til mig med jeres ideer og så starter vi op d. 17. November.

  2. CBC says:

    I starter helt forfra på level 0 og nye chars, så intet path valg endnu. Men det kommer hurtigt 😉

  3. CBC says:

    Jeg ville sætte stor pris på hvis I andre kunne nå at blive færdige med jeres chars i løbet af denne weekend og sende dem til mig 🙂

  4. ALL says:

    Vazi human rogue wannabe, fra crossings.

  5. CBC says:

    En sidste bøn… Kan de resterende (I ved selv hvem I er:)) færdiggøre deres chars inden kl. 20 i aften?

  6. PL says:

    Fortsætter som maskine. Kan ikke lade være 🙂

  7. RM says:

    Doogan Danger. Rødhåret dværg. “Krigertype”. Sheet i dropbox.

  8. MC says:

    Da JS ikke har meldt noget ud endnu, vil jeg gerne tilbyde at lave en goblin bard til ham. Jeg lover, at det bliver en superfed karakter.

    Baggrunden bliver noget med, at han har levet det meste af sit liv alene i Crossings kloaksystem, hvor han har fordrevet tiden med at synge for rotterne 🙂

  9. CBC says:

    Tak for en underholdende og ihærdig indsats i går aftes.

    Det store spørgsmål er, hvad gør I nu? Både som gruppe, men også hver især?

    Det er over midnat, med nogle timer til at solen prøver at trænge igennem sodskyerne fra Smokestacks distriktet.
    På slæb har I en Father Gregory som er kugleskør, med manglende lemmer og minus et øje, men dog i live. Hvad gør I med ham ?

    Der ligger allerede to opdaterede Novice lvl1 char sheets i dropbox. Det er mægtigt. I andre må meget gerne uploade jeres også, så jeg kan se dem. Det gør det noget nemmere at forberede spillet til næste gang.

    101 må meget gerne svare på nogle spørgsmål jeg har sendt med sidste brevdue.

    Troy, jeg mener ikke at din “forklædning” forsvinder når du får insanity. Det er kun når du bliver impaired.

    • MC says:

      Pasha er nok lidt betænkelig ved at vende tilbage til Caribdus uden noterne, så foreløbig bliver han i nærheden af Father Gregory i håb om, at præsten kan give nogle svar. Men hvis det trækker meget mere ud, så bliver Pasha nok nødt til at vende tilbage til tårnet med uforrettet sag.

    • RM says:

      Det var super underholdende 🙂

      Opdateret Doogan findes i dropbox. Det er militiaens træning, der gør sig gældende. Overvejede også stærkt at vælge den klerikale vej i stedet. Sådan en kommer vi nok til at mangle… Hvad synes I andre? Laver det gerne om.

      Skal vi ikke aflevere fader G til de brune kåber? Eller har vi allerede mistet tiltroen til dem? Var det ikke vores klokkemand, der havde en kontakt der?

      Sådan generelt set er jeg meget tilfreds med at have fået min mace tilbage, men jeg er også lidt nysgerrig efter at få at vide, hvad det egentlig er for noget djævelskab vores “fjender” har gang i – og hvem er det egentlig? Altså de fint klædte personer?

      Fronten leve!

      • ALL says:

        Jeg talte en mager, to Rogues , en warrior og så dig. Virker som om healing er en lille smule mindre vitalt end i andre verdener. Så hvis du hellere vil gå warrior vejen, synes jeg du skal gøre det :). Omvendt kan nattens begivenheder have omvendt dig fra din drukne og depraverede fortid, og sat dig på en kurs mod religion

        • MC says:

          Jeg ved ikke om jeg køber præmissen om, at healing er mindre vitalt i SotDL end i andre spil, men synes ligesom Allan, at RM skal lave en warrior, hvis det er det, han helst vil spille. I øvrigt findes der en del Path abilities, der giver mulighed for at heale – også selvom man ikke er præst.

  10. PL says:

    101 vil melde sig som præst hvis ellers mødet går uden skærmysler. Greogory er nok bedst afleveret i kirken

  11. ALL says:

    Skulle vi for Claus forberedelse skyld opliste en foreløbig spillekalender for December? Rune har meldt fra de næste par gange, og har en forestilling om at MC kunne blive smule optaget i det geografiske område omkring Trekroner, indenfor den kommende periode :). Jeg er i udgangspunktet på resten af december.

  12. ALL says:

    Er Jacob eller Peter (-) den 8/12 eller den 22/12?

  13. PL says:

    dag til dag ændringer kan forekomme 🙂

  14. ALL says:

    wise men say, only fools rush in 😉

  15. CBC says:

    Der er kommet tilføjelser til “The Northern Reach”. Halflings er nu en spilbar race og den race vi alle har savnet… “Fauns”….
    Så nu ligger der nye Ancestries, Paths, Equipment og Magic i dropbox. Enjoy 🙂

    Jeg beklager iøvrigt kvaliteten af pdf’erne. Jeg regner med at kunne nå at lave nogle nye i morgen eftermiddag.

  16. CBC says:

    Det lader til at Juletiden bliver en lille pause i vores spil, men det betyder ikke at i ikke kan fortælle mig hvad jeres chars laver nu hvor gruppen har haft et “mindre” opbrud (grundet Vazi’s og måske især Phineas’ død).

    Pasha er i Wizards Peak hos Caribdus.
    101 er i Cathedral of the New God hos Father Paulus.
    Doogan er med Militia’en (måske) og er af uransagelige årsager også blevet level 2.
    Troy (JS) får en mail fra mig inden næste spillegang og det gør Cormac (ALL) også 😉

    • CBC says:

      Der var lidt forvirring om I andre (altså ikke kun Troy or Cormac) også måtte fortælle hvad i lavede, nu hvor i ikke er sammen. Det må i selvfølgelig gerne.

  17. CBC says:

    I har mødt nogle af de mere prominente indbyggere i Crossings. De har alle en stor indflydelse på jeres og andres liv i byen, både positivt og negativt.

    Father Paulus champions the Cult of the New God on the council. He gained his seat after his predecessor, Father Shankus, choked on a chicken bone. Paulus is gaunt, with a mess of gray hair crowning his head and cracked spectacles always sliding down his long, pointed nose. He wears the black habit of his faith and a simple wooden holy symbol.

    Inquisitor Randolfus is in his forties, and his formerly thick black hair is now receding and graying. He remains physically fit and wears a heavy beard. When working, he dons the black robes of his faith and wears the customary skull mask worn by members of the Inquisition.

    Master Dreen is a striking man with dark skin, darker eyes, a smooth-shaved scalp, and a deep, sonorous voice. Representing the merchants of Crossings on the council, he wears a fine suit in the imperial fashion, with a slender rapier hanging from a jeweled belt.

    Jon Crawley commands the Brown Cloaks. He has closecropped gray hair and a crooked nose, and always has the stub of a cigar clenched between his teeth.

    Commander Rena hails from Neverfall, one of the citadels of the Crusader States bordering the Desolation. She has a post on the city council to ensure that Crossings keeps the crusaders supplied in foodstuffs, arms, and clothing. In addition to her council seat, Rena also commands the militia.
    Young and fit, with short black hair and blue stars tattooed on her left cheek, Rena wears comfortable clothing and boots, and has a sword belted to her waist.

  18. CBC says:

    I er alle nu steget til level 3 hvor i skal vælge jeres Expert Path. Opdater venligst jeres char sheet i dropbox’en så jeg kan se dem.
    Vi har allerede en sorcerer og en fighter 🙂

  19. PL says:

    101 er nu også Cleric og Evangelist

  20. CBC says:

    Et lille udspil om hvad i vil gøre til næste gang, ville være rart.

    Så hvordan har i tænkt jer at få Enigma stenen fra Cathedral of the New God til jeres mansion i Purse distriktet ?

    • MC says:

      Vent, vent, jeg har den næsten…

      Et kort recap kunne være rart 🙂

      • ALL says:

        korte version: vi sejrede og blev fysteligt belønet med et mansion (med en ukendt gældspost i), enigma stenen blev ført til katedralen, men en fanget spion, kunne oplyse at orcer som pt belejrer byen er vidende om hvor stenen er, så nu skal den et nyt sted hen, imens er antler joe som vi mødte på vej hjem fra elver ruin, dukket op og holdt lange hemmelige samtaler med 101, vi andre værdiger han ikke et blik.

        Det er en mørk og stormfuld aften……

      • ALL says:

        oh ja og en ikke uvæsentlig del af byens befolkning tror at de onde troldmænd (that means you big boy) var skyldig i at udbrede den frygtelige sygdom

  21. ALL says:

    CBC forslag: Vi går alle i katedralen, Troy hjemtager i smug stenen til mansion, imens vi andre besøger borgmester.

    MC: Veni, vidi, vici

  22. CBC says:

    Lidt regelrytteri ang. Traditions & Spells:
    http://schwalbentertainment.com/2016/02/25/faq-spells-and-traditions/

    Og så var der et spørgsmål fra JS ang. muligheden for at vælge spells på lvl 4 via dit ancestry. Ifølge mesteren selv lader det sig ikke gøre med mindre man også får lov til at vælge en Tradition (hvilket nok først kommer i de næste supplements).
    Så du er tvunget til at lære dit ancestry benefit i stedet for en spell hvis du ikke allerede har lært en Tradition.

    Robert Schwalb
    If you haven’t yet discovered a tradition by the time you attain level 4 and your ancestry does not give you the option to discover a tradition, you must take the other option.

    • JS says:

      Fra linket:

      One question I’m frequently asked concerns how characters discover traditions and learn spells. So, let’s dive in and look.

      Tradition: A tradition is a category of magic, a thematic grouping of spells. Generally, you must discover a tradition to learn spells from it. The process of discovery adds one rank 0 spell from that tradition to the list of spells you have learned.

      Spells: A spell is a specific magical effect produced by wiggling fingers, waving an implement, and speaking words of power. Each spell belongs to a tradition.

      Novice Path

      At group level 1, two novice paths let you discover traditions and learn spells. (The rogue path makes it possible to learn spells too at a higher level.) Let’s start with the Priest.

      As a priest, you gain magic. The talent reads:

      Magic You discover one tradition associated with your religion, as shown on the “Religious Traditions” table. Then make two choices, discovering one tradition associated with your religion or learning one spell for each.

      Let’s examine what this says.

      The first sentence tells you that you discover one tradition associated with your religion. So, find your character’s religion and choose one of the options. If your religion is the Old Faith, you can choose from Life, Nature, or Primal. By discovering the tradition, you also immediately learn a rank 0 spell from that tradition. Think of this as a manifestation or side-effect of your discovery.

      The second sentence tells you that you are going to make two choices. For each, you can discover another tradition associated with your religion or learn one spell. Note, you can only learn spells from traditions you have discovered and the spell’s rank must be equal to or less than your Power.

      With this in mind:

      Choice 1: You can discover another tradition or learn a spell from a previously discovered tradition of a rank equal to or less than your Power.

      Choice 2: You can discover another tradition or learn a spell from a previously discovered tradition of a rank equal to or less than your Power.

      Example: My character, Saul, becomes a priest of the Old Faith. The religion has three associated traditions: Life, Nature, and Primal. I have Power 1. The first thing I get to do is discover a tradition. I choose Nature. Because I discovered Nature, I add one rank 0 spell from Nature to my list of spells learned. I choose magic acorns and now I know this spell.

      Now, I get to make two choices.

      For my first choice, I could discover Life or Primal or I could learn another Nature spell, either rank 1 or rank 0. I decided to discover Life. Discovering Life lets me add one rank 0 Life spell to my list of learned spells and so I choose minor healing.

      For my second choice, I can discover the Primal tradition or I could learn one spell from Life or Nature, again, either rank 1 or rank 0. I decide to learn overgrowth, a rank 1 Nature spell.

      Having made all my choices, I have learned all the following: magic acorns, minor healing, and overgrowth

      Let’s do the magician now. The magician grants a +1 to Power and a couple of important talents. I learn sense magic, which is a rank 0 magician spell. I just learn it. Second, I get the Cantrip talent, which says, “Whenever you discover a tradition, you learn an extra rank 0 spell from that tradition.” This means that each time I discover a tradition, I add two rank 0 spells from that tradition to my list of known spells. Finally, I get magic:

      Magic You make four choices, discovering one tradition or learning one spell for each.

      I get to make four choices. For each choice, I either discover a tradition (adding two rank 0 spells from that tradition to my list of spells known) or learn a spell from a tradition I have discovered (the spell’s rank must be equal to my Power or less).

      Choice 1: I can discover another tradition or learn a spell from a previously discovered tradition of a rank equal to or less than my Power.

      Choice 2: I can discover another tradition or learn a spell from a previously discovered tradition of a rank equal to or less than my Power.

      Choice 3: I can discover another tradition or learn a spell from a previously discovered tradition of a rank equal to or less than my Power.

      Choice 4: I can discover another tradition or learn a spell from a previously discovered tradition of a rank equal to or less than my Power.

      Example: My character, Lilith, becomes a magician. She gets to make four choices.

      For my first choice, I’m going to discover a tradition since she hasn’t discovered any yet. I choose Arcana. Thanks to the Cantrip talent, she adds two rank 0 spells from the Arcana tradition to her list of spells known—arcane armor and magic dart.

      For my second choice, I could discover another tradition or learn an Arcana spell. Let’s discover another tradition, Battle. This discovery, thanks to Cantrip, lets me add two rank 0 spells to my list, augmented attack and celerity.

      For my third choice, I can again discover another tradition or I can learn an Arcana or Battle spell. I decide to learn a Battle spell, choosing close wounds, which is rank 1.

      For my fourth choice, I can again discover another tradition or I can learn an Arcana or Battle spell. I decide to discover the Celestial tradition. Thanks to Cantrip, I also add burning beam and light, both rank 0 spells, to my list of spells learned.

      And there you have it!

  23. RM says:

    Til tirsdag (1/3-16).

    Vi har hentet skrinet med Enigmastenen, og har den nu i vores mansion (the mansion formlerly known as Phrent Mansion – vi omdøber det selvfølgelig). Mere præcist har 101 den i en rygsæk, fordi hen 🙂 jo ikke behøver at sove. Det skal siges, at såfremt vi er blevet observeret af nogle med noget, der bare nærmer sig almindelig hjernefunktion, så ved de godt, at vi opbevarer stenen.

    Kort fortalt sender vi først 101 hen for at hente skrinet alene. Det går ikke… Undervejs holder Pasha øje med, om 101 bliver forfulgt, og der er faktisk 2 mistænkelige typer, der vistnok følger efter 101. Pasha følger dem til de går ind i en bygning, men da vi senere møder op for at konfrontere dem, bor der en ældre man og hans orkslave, som intet kender til de to… Skrinet får vi hentet ved at holde vagterne hen med snak – true dem med militaen! – mens Pasha forvandlet til rotte henter skrinet.

    Allerede første nat, vi opbevarer skrinet, bliver 101 angrebet af et bæst – et ulve/bjørnemonster, der under flugten forvandler sig til en flagermus og flyver væk. Vistnok mod Bone Yard. Bæstet (en scinchanger) er kommet ind gennem et vindue, der på mystisk vis stod åbent, selvom det selvfølgelig burde have være hermetisk lukket. Vores butler – Roux – aner ikke, hvordan det kan være sket. Tidligere på natten så 101 Roux tale med en anden clockwork (Gears – han der røg i havnen i en tidligere episode). Roux er under mistanke! Er han spion? Placeret af…?

    Da vi alle vågner under angrebet, bliver vi klar over, at vores kriger-træner (Croussel Verne) mangler. Han er også under mistanke! Så er der selvfølgelig mr Drips, der er mistænkelig – mest fordi han er en goblin. Endelig kan vores babyhuds ork Groux heller ikke sige sig fri for mistanke. Han er jo modsat de andre direkte hjælpsom og til nytte! DET er mistænkeligt i sig selv.

    Efter angrebet sender vi Groux ud efter Randolphus, der har været forsvundet siden han talte med os for næsten et døgn siden. Vi skal tale med Randolphus nu!

    Skal vi bare blive i vores mansion, eller skal vi foretage os noget mere aktivt?

  24. CBC says:

    Til gruppens magic-users. Vil disse spellcards være interessante for jer ?
    http://schwalbentertainment.com/2016/03/14/spell-cards-of-the-demon-lord/

    • MC says:

      De ville da være et nice touch, men ikke strengt nødvendige.

      Jeg plejer at kopiere mine spells over i et separat dokument, så jeg har alle informationer uden at skulle bladre rundt i bogen.

  25. CBC says:

    Der ligger en ny errata i vores dropbox. I bør nok alle lige skimme den igennem for en sikkerheds skyld.

    Og så “two-weapon fighting explained” faq, hvis nogle skulle være i tvivl.
    http://schwalbentertainment.com/2016/05/09/faq-attacks-with-two-weapons/

  26. CBC says:

    Efter de mystiske begivenheder I landsbyen Verge, så skal I nu vælge jeres Master Path. Vær opmærksom på at I også kan vælge endnu en expert path som beskrevet I dokumentet “Paths”. Det er under Expert Paths på side 60.
    Jeg er spændt på at se hvad I vælger 🙂

    Der er kommet nogle nye bøger, som jeg har valgt ikke at lægge ud på dropbox endnu. Det drejer sig bla. om “Terrible Beauty” og “Exquisite Agony”. De indeholder en del spoilers om fremtidige spil, så undgå dem.

  27. CBC says:

    Uncertain Faith er nu tilgængelig I dropbox folderen (kun med en smule censur @All ;-)).

    Den er måske mest interessant for præster og de der ønsker en indsigt I Urth’s religioner.

    @PL, du kan betragte dig som en “Expert Priest of the New God” ifølge dette supplement. Hvis/når du bliver lvl 8 er du Master.

  28. CBC says:

    “Do We Not Die” ligger nu i dropbox og omhandler poisons.

  29. JS says:

    One-hit wonders
    Jeg tænker at min “execute” skill kan blive overpowered i nogle situationer: Jeg vil derfor foreslå at den ændres fra dam = health, til dam = lvl d6. Det kan evt. suppleres med fx immobilized eller impaired eller noget andet.

    Da der at tale om et hit giver det stadig massiv skade. Weapon (scimitar), trickery, backstab, dirty tricks. I mit tilfælde på nu lvl 8 bliver det 13d6+1. Det vil gære ondt på de fleste, men det er ikke et sure kill, der altid kan virke lidt for meget (eller for lidt).

    I den konkrete kamp havde jeg jo også supergift på kniven for 3d6 dam. Så det havde på lvl 7 med en kniv været 13d6 i skade.

    Så kan dam = health være eksklusivt for “assassinate” skill, der kræver at jeg overrasker fjenden eller er gemt for dem. Men det kunne også fint ændres til noget andet.

    Mr. T.

    • MC says:

      Jeg er sådan set enig med dig. Det virker… løjerligt. Man har sat sig op til en kamp, og så er den slut inden den rigtig er kommet i gang. Jeg tror dog ikke, at det at skifte et instant kill ud med 13d6 i skade gør nogen nævneværdig forskel 🙂

      Jeg tror problemet ligger i, at klasserne (eller Paths om du vil) ikke er særligt godt balanceret i forhold til hinanden. Jeg er ikke tilhænger af en fuldkommen balance ligesom i D&D 4e, men jeg synes, at der er noget galt, når jeg som kriger på en god dag kan give 4d6 i skade, mens en assassin kan give en hel mere og samtidig få en ekstra action og en boon på et check.

      Men godt klaret, JS 🙂 Det er nok bare mig, der er temmelig ringe til at udtænke karakterer, der kan noget.

      • JS says:

        tjah, så kan det være noget andet end lvl d6. Men noget der gør ondt, uden automatisk at slå ihjel på et forfejlet styrke rul. Manticoren klarede fx alle sine str. challange rolls. Det er derfor nogen gange en ligegyldig evne, andre gange noget der tager gassen ud af en god kamp.

        Har du tænkt på at tage noget mere i agility, når du nu bruge finesse våben? 😉

    • CBC says:

      Jeg har stillet Robert Schwalb samme spørgsmål omkring Executioneren. Potentielle instant kills hver runde er voldsomt. Fem af dig ville være lidt skørt, men muligt ifølge reglerne.
      Robert Schwalb er på en eller anden messe den næste uges tid, så jeg forventer ikke svar fra ham lige pt.
      Jeg tænker at vi måske som en midlertidig løsning kunne bytte rundt på “Execute” og “Exacting Strike”.

      • JS says:

        jeg fandt en debat her
        https://plus.google.com/104189122765938811958/posts/MVCYXfdTjsp

        om emnet, hvor RS forklarer sig. Der er et par restriktioner.

        • CBC says:

          Ja 🙂 havde lige gang i et andet forum. Injured står på side 35. Så giver det pludselig meget mere mening. Maera havde stadig været i live og en af jer havde måske tabt nogle flere organer eller blevet til små grise. Guderne tilsmilte jer. Sådan er det bare en gang i mellem 🙂

          • ALL says:

            ja men nu har den gode JS, jo lavet en fornuftig karakter, problematikken er der sådan set stadig se assassin-assassinate. Maticoren,som du vidst sagde havde 160 hp, kan stadig få 80 i skade af den gode JS via execute, eller 160 via assassinate 🙂

          • JS says:

            Ja, hun ville “kun” have fået skade som følger: Weapon (knive) 1d3, trickery 1d6, backstab 1d6, dirty tricks 1d6, execute 1d6, Poison 3d6 = 7d6+1d3. I teorien kunne hun være blevet injured… 😉

          • ALL says:

            jeg synes det som JS siger 🙂

          • CBC says:

            Assassinate er stadig circumstantial og de fleste “boss”/ store modstandere har høj styrke og en del med høj perception også.
            Selv hvis mr. T skulle have fået Maera injured, så skulle jeg rulle utroligt ringe (hvilket jeg så også gjorde). Med de nye oplysninger omkring injured parameteren er reglen fornuftig synes jeg.
            I en kamp med mange små modstandere er en assassin / executioner stadig “bare” en kriger, og der vil en spellcaster skinne igennem. Execute er up close and personal.

          • ALL says:

            For øvrigt har jeg fundet en lille fejl hos JS og undertegnede, dirty tricks (giver ikke ekstra skade) er lavet om i henhold til errata, hvilket til dels imødekommer MC kritikken.

          • MC says:

            Jeg vidste det 😉

          • CBC says:

            I læser selvfølgelig errata’en hver gang jeg lægger en ny på dropbox 😉

            Der er nu også en opdateret version af “Do We Not Die”.

          • JS says:

            Jeg kan ikke se noget i dropbox errata om Dirty Tricks…

      • ALL says:

        Venstre spalte bunden af side 1

  30. CBC says:

    I vandt!!! Sådan da.

    Mørket er forsvundet, for nu, og måske kan Crossings få en smule fred i den kommende tid.
    Ambrose Quick er borgmester og en ny High Inquisitor (Bartolomeus) har indtaget Randolfus’ hus.
    Men dværgene i vest rører på sig, vejledt af Dorian Phrent og orc oprøret er måske kun lige begyndt.
    Lucretia har genfundet sin ejendom “Eye of the Demon Lord”, nu hvor Katandramus er død…

    Men hvad med Pasha ? Og hvad er det Inkvistionen vil med ham ?

    Og så måske det vigtigeste spørgsmål af alle. Hvad med jer ?

  31. CBC says:

    Robert Schwalb har lige frigivet det andet sidste supplement til SotDL. Det hedder Hunger in the Void. Det er ikke for spiller øjne endnu, så Allan …. EJ AT LÆSE !!! 🙂

Leave a Reply